Thursday, February 12, 2009

Bersetubuh sama Kak Leha

Petang itu aku tinggal sendirian di rumah. Abah, mak, kakak dan
adik-adik dah balik kampung kerana atuk nak buat sedikit kenduri. Jiran

sebelah rumah ku juga dah seminggu balik kampung kerana nak naik

pelamin. Rumah kami kembar tiga; dua kami pakai sendiri, manakala

yang lagi satu abah sewakan pada Bang Hamid. Cuaca redup kerana hari

nak hujan.

Sudah menjadi tabiat ku, kalau aku tinggal sendirian, pintu depan akan
ku mangga dari luar, seolah-olah rumah ini kosong aje. Aku akan keluar

masuk ikut pintu dapur. Lampu dalam rumah juga aku padamkan kecuali

lampu veranda. Lebih kurang jam 5 petang aku makan nasi sejuk. Awal

aku makan kerana takut nasi dan gulai basi. Aku paling malas nak

perangatkan lauk-pauk. Almaklumlah usia ku ketika itu baru meningkat 15

tahun.

Nak menonton tv aku rasa boring. Dalam pada itu aku teringatkan bilik
kecil di atas loting. Abah buat bilik itu untuk menyimpan perkakas kenduri

seperti periuk besar, talam dan sebagainya. Baru minggu lepas abah

bersihkan bilik itu. Aku naik ke bilik itu. Di situ ada sebiji bantal dan

sehelai tikar mengkuang. Di situ juga terdapat majalah komedi ala

Gila-Gila. Sambil berbaring aku baca ceritanya. Lama-kelamaan aku

mengantuk lalu tertidur.

Tiba-tiba aku dikejutkan oleh bunyi kereta. Kedengaran bertalu-talu pintu
kereta dibuka dan ditutup. Rupa-rupanya jiran sebelah dinding, Bang

Hamid dah balik membawa bersama isterinya, Kak Leha. Riuh rendah

mereka di sebelah. Bang Hamid begitu yakin rumah ku ini kosong, tak

ada orang. Dia membuka pintu lalu masuk dan memasang lampu.

Sibuklah bunyinya mereka berekamas itu dan ini.

Tak lama kemudian rumah sebelah senyap. Tetapi bunyi tv masih
kedengaran di ruang tamu. Berdasarkan rancangan yang disiarkan itu,

iaitu Dunia Jam 10, ternyata begitu lama aku tertidur di atas loteng ini.

Perlahan-lahan aku merangkak menuju ke satu lubang yang bercahaya

setentang dengan bilik Bang Hamid. Ianya tidak jauh dari tempat aku

berbaring.

Aku berjaya sampai di situ. Aku mula mengintai-intai. Lubangnya ialah
lubang bekas paku lima atau enam inci, mungkin sebesar jari kelengkeng

aje. Dari situ aku nampak keseluruhan bilik tidur Bang Hamid.

Rupa-rupanya mereka sedang berdiri berhadap-hadapan. Waktu itu Bang
Hamid sedang menanggal pakaian isterinya, Kak Leha. Mula-mula baju

kurung. Jadi terdedahlah buah dada Kak Leha yang masih bercoli itu.

Baju kurung tadi dikesampingkannya. Kak Leha sendiri pula yang

membuka cangkuk colinya. Lalu diletakkannya di atas katil. Buah dada

Kak Leha tidaklah besar. Kalau dengan buah epal tu, besar lagi buah

dada Kak Leha. Putingnya berwarna coklat gelap tetapi payu daranya

agak cerah.

Dengan kedua-dua belah tangannya, Bang Hamid meraba-raba dan
meramas-ramas buah dada isterinya yang nampak pejal dan anjal aje itu.

Sesiapa juga yang terpandang pasti teringin benar nak menjamah dan

meramas-ramasnya. Manakala tangan Kak Leha memaut erat bahu Bang

Hamid. Ternyata Kak Leha sedang menikmati rasa sedap apabila Bang

Hamid berbuat begitu. Sambil meramas-ramas buah dada itu, Bang

Hamid mengisap atau menyonyot tetek Kak Leha. Kepala Kak Leha

berputar-putar menahan rasa nikmatnya. Nafasnya mula keluar masuk

deras. Pada sesuatu ketika tertentu dia menarik nafas panjang, kesan

daripada dia menahan nafas kerana menahan rasa nikmat teteknya

dinyonyot.

Kemudian kain dan seluar dalam Kak Leha pula ditanggalkan. Itulah
pertama kalinya ku dapat sekujur tubuh Kak Leha dalam keadaan

bertelanjang bulat. Kak Leha memang lah perempuan yang dikira cantik

jugak. Memandang tubuh bogel Kak Leha membuatkan aku rasa

inginkan sesuatu kenimatan dari tubuh itu. Sungguh istimewa rezeki

mata ku hari ini.

Aku lihat Bang Hamid mula beralih tempat. Dia berdiri di belakang Kak
Leha. Tangan Kak Leha bermain dengan teteknya sendiri. Manakala

tangan Bang Hamid meraba-raba bulu puki Kak Leha. Bulu puki Kak

Leha halus dan tidak lebat. Tetapi tundun pukinya nampak cukup

tembam. Oleh kerana bulunya tidak lebat maka alur puki Kak Leha dapat

juga ku lihat.

Bertalu-talu jari jemari Bang Hamid mengusap alur puki Kak Leha.
Sementara mulutnya pula menyelusuri tengkuk dan bahagian belakang

cuping telinga Kak Leha. Pada waktu itu Kak Leha mengerang dan

merengek kesedapan.

"Erh erh erh erh errrhhh errrrhhhh," demikianlah suara Kak Leha apabila
tengkuk dan bahagian belakang cuping telinganya dicium dan dijilat oleh

Bang Hamid. Kini tangan Bang Hamid naik ke atas, iaitu bermain dengan

buah dada Kak Leha. Kak Leha terus-terusan mengerang begitu

hinggakan aku di sebelah boleh mendengarnya.

Sedar-sedar konek aku sudah keras. Manakan tidaknya. Kak Lehalah
diantara perempuan yang memang kerap menarik perhatian ku. Entah

berapa pulah kali tubuh Kak Leha telah ku jadikan modal melancap. Otak

seks aku telah melakunkan Kak Leha dengan berbagai watak lucah.

Namun kini aku sendiri dapat saksikan adingan seks Kak Leha secara life

dan percuma pulak tu. Adingan yang cukup nyata akan dapat ku nikmati

di hadapan mata kepala ku sendiri.

Nafas ku terasa sesak. Ku raba pelir ku. Aku dapati ianya keras dan
kepalanya ada lendir yang keluar. Perlahan lahan ku usap batang pelir ku

itu Aku bertekad tak akan melepaskan peluang yang sedia ada. Adingan

persetubuhan Kak Leha pasti akan ku lancapkan sepuas puas yang

mahu. Aku pun dah seminggu tak melancap jadi memanglah pelir aku

asyik nak keras aje. Sambil mata ku mengintai, pelir ku pula yang keras

dan terasa sedap. Aku terus tekun menumpukan intaian ke bawah.

Kak Leha sudah sedia berbaring menelentang dengan mengorak
kangkang yang agak luas. Baringannya betul betul pada kedudukan

mata aku dapat melihat di bahagian bawah kangkangnya. Dan apabila

Bang Hamid melapikkan sebiji bantal di bawah bontot Kak Leha, tundun

puki Kak Leha nampak cukup jelas tertonjol.

Jari telunjuk Bang Hamid tergosok gosok pada bibir dan kelentit puki
Kak Leha. Beberapa ketika kemudian dua batang jari Bang Hamid terus

dibenamkan ke dalam lubang puki Kak Leha. Sambil itu jari Bang Hamid

dengan agak ganasnya mula mengorek gorek di situ.

Setelah dibuai kesedapan, kini Kak Leha nampak agak tidak selesa
dengan kekasaran Bang Hamid itu. Berkerek gigi Kak Leha dihurung

kepedihan. Tangan Kak Leha cuba menghala ke arah pukinya tetapi telah

dihalang oleh Bang Hamid.

"Tak mau cam ni bang… sakit."…… Amat jelas dapat ku dengar keluhan
dan rayuan dari Kak Leha. Namun Bang Hamid hanya menjawab dengan

agak kasar, "ahhhh…..". Bang Hamid aku dapat rasakan kegeramannya

yang amat sangat pada puki tembam Kak Leha itu. Berkerut muka Kak

Leha apabila dua batang jari suaminya itu terus bergaru di dalam lubang

puki yang sensitif itu.

Setelah puas hatinya barulah Bang Hamid mencabut keluar jarinya itu.
Aku dapat lihat bahawa pelir Bang Hamid sudah cukup keras terpacak

dengan gagahnya. Aku dapat mengagak sememangnya pelir Bang

Hamid jauh lebih besar dan lebih panjang daripada pelir aku sendiri.

Bang Hamid merangkak ke celah kangkang Kak Leha lalu melutut di situ.

Tangan kirinya masih memegang batang pelirnya sendiri. Bang Hamid

mengangkat lutut Kak Leha ke udara dan dilipatkannya hala ke perutnya.

Posisi tubuh Kak Leha nampak cukup bersedia untuk membahagiakan
pelir lelaki. Sehinggakan pelir aku sendiri pun terasa amat berkeinginan

untuk berkubang dalam lubang puki Kak Leha itu. Bang Hamid

membasahi pelirnya dengan air liur sendiri. Berkilat kilat pelir Bang

Hamid sesudah berlumuran air liur. Dengan bantuan tangan kirinya,

Bang Hamid menyelitkan kepala pelirnya di celah alur puki Kak Leha.

Dengan kangkangan kaki yang dah terlipat hingga ke paras perut maka

bibir puki Kak Leha dengan tersendirinya juga sudah terselak luas.

Cukup mudah Bang Hamid menyorong masuk batang pelirnya. Dengan
sekali hentak saja seluruh kejantanan pelir Bang Hamid bercerop masuk

ke dalam lubang puki isterinya. Bergegar sekujur tubuh Kak Leha kerana

terkejut dengan kekasaran Bang Hamid itu. Ku lihat Kak Leha getapkan

bibirnya. Urat kakinya nampak kejang sambil kakinya tertonjol tonjol ke

atas. Dari reaksi yang Kak Leha pamirkan, ternyata pukinya masih belum

bersedia untuk menyambut pelir yang diterjah masuk secara ganas itu.

Ku lihat Kak Leha menggerakkan punggungnya. Mungkin cuba mencari
posisi yang lebih sesuai untuk kurangkan kesakitan dan ketidak

selesaan. Bang Hamid juga sama membetulkan posisinya. Dia lalu

meniarapi Kak Leha. Namun begitu, sikunya dijadikan tongkat untuk

membolehkan dia menatap wajah isterinya yang ayu itu. Jadi sambil

menghenjut dapatlah mulutnya menyerang pada mana saja bahagian

muka Kak Leha yang digerami.

Pada waktu yang sama aku nampak punggung Bang Hamid mula turun
naik. Lubang puki Kak Leha yang sempit itu cukup rancak dikerjakan

oleh batang pelir Bang Hamid. Sesaat ku lihat seluruh kepanjangan pelir

Bang Hamid terbenam masuk ke dalam lubang puki Kak Leha. Sesaat

lagi pula ku lihat pelir itu terbit semula keluar hingga ke paras takuknya.

Begitulah kerancakkan irama keluar masuk yang bersileh ganti pada

setiap saat.

"Erh erh erh errhhh errrhhhh ! Sedap puki Leha…. Sempitnya… Bertuah
abang…. dapat puki Leha". Sambil menghenjut puki Kak Leha, begitulah

bunyi kata kata geram yang sering pancul dari mulut Bang Hamid. Kak

Leha pula ku lihat cukup terangsang dengan pujian seksual yang

sebegitu rupa. Ia benar benar membuat Kak Leha cair. Corak penadahan

kangkangnya juga nampak lebih bersemangat.

Lama kelamaan Kak Leha pun sama terasa sedap. Ianya kesan daripada
lubang pukinya dijolok 'go head go sturn' dek batang pelir Bang Hamid.

Semakin dijolok, sudah pasti biji kelentitnya bertambah membesar dan

kembang. Dan bila kelentit dah semakin panjang maka semakin

banyaklah cetusan air nikmat yang mengalir keluar membasahi lubang

pukinya. Kenyaringan bunyi celup celap yang terbit dari lubang puki Kak

Leha menjadi bukti betapa basahnya di situ. Bila lubang puki Kak Leha

semakin basah, semakin gilalah kenikmatan yang dirasai oleh batang

pelir Bang Hamid.

Kesenambungan tindak balas dia antara mereka berdua jelas
mempamirkan kenikmatan bersama. "Sedapnya Bang. Sedapnya

sedapnya sedapnya," Berulangkali Kak Leha melafazkan bahawa dia

sedang mengalami rasa kelazatan. Tiba-tiba dia meminta Bang Hamid

menghejut kuat," Henjut kuat bang. Henjut kuat, henjut laju bang. Leha

dah tak tahan ni." Badannya meronta-ronta. Tangannya mengelewar dan

meronta-ronta tak tentu hala. Otot-ototnya menjadi pejal.

Serentak dengan itu Bang Hamid pun menghenjut kuat dan laju. Tak
sampai pun beberapa henjutan, Kak Leha pun menjerit kuat,

"Aaaaaaaaaak".

Bang Halim juga ikut terjerit. Punggungnya ditekan rapat ke puki Kak
Leha. Kemudian perlahan-lahan dia bangun lalu melutut. Batang pelirnya

ikut sama tercabut. Kulihat pelirnya melendut sedikit. Cecair likat

berwarna keputihan menyaluti pelir Bang Hamid.

Bang Hamid tersenyum puas. Dia pun mencapai kain pelikat dan
bergerak keluar bilek. Sejurus kemudian kedengaran bunyi TV yang telah

dipasangnya. Sedang Bang Hamid rilek menonton TV, Kak Leha tinggal

keseorangan di atas katil. Matanya terpejam diambang kelenaan. Kedua

belah tangannya terangkat ke atas dan dengan itu kehalusan bulu

ketiaknya dapat ku lihat dengan cukup nyata.

Aku beraleh tumpuan ke arah celah kangkang Kak Leha. Punggung Kak
Leha masih lagi beralaskan bantal. Dengan itu bahagian puki Kak Leha

cukup ketara terangkat ke atas. Kedua belah kaki Kak Leha masih

mengangkang luas seolah olah masih lagi bersetubuh. Alur puki Kak

Leha membengkak kemerahan. Kesan air mani Bang Hamid berselepar

dengan banyaknya di persekitaran bibir puki Kak Leha.

Aku pun mula menghayun kemuncak lancapan. Tak berapa lama
kemudian, air maniku pun terpancut. Oh! Sedap sungguh terasa apabila

air itu terpancut. Kemudian, perlahan-lahan aku turun ke bawah. Mujur

lampu veranda udah aku pasang siang tadi. Jadi teranglah bilikku kerana

cahaya lampu veranda masuk ikut cermin tingkap. Aku berbaring. Tak

lama kemudian aku tertidur.

12 comments:

  1. tak sehebat pengalaman sebenar yang aku lalui bersama jiranku...

    add : batangmantop[at]yahoo[dot]com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ida mampu puaskan semua.ida kegersangan,siapa yg free hubungi ida 0138220121

    ReplyDelete
  4. sape2 yang poskan no tel seperti no di atas berhati hati-hati lah... kerana polis report akan di buat... polis akan menjejaki anda berdasarkan IP Adress... pemilik no diatas tiada kaitan dengan tujuan no yang dipamerkan....berhati-hati lah

    ReplyDelete
  5. si haida yg menulis komen tersebut adalah penyamar... laporan polis akan dibuat

    ReplyDelete
  6. haida : siapa awak yang berani membuat blog atas nama saya dan menjual no saya d blog ini?! kepada sesiapa yang terlibat,saya telah membuat laporan polis kerana anda telah mengaibkan saya!! saya tidak pernah membuat blog atas nama haida dan tindakan anda menjual no saya di sini adalah satu kesalahan dan terimala padah atas perbuatan anda!!

    ReplyDelete
  7. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Ha..besar macam ni baru mantap
    Baru isteri sayang..ermm
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete