Thursday, February 12, 2009

Kenangan semasa 16 tahun

Saya berumur 16 tahun. Masih bersekolah di sebuah sekolah di kawasan Segamat. Sebenarnya aku memang apa apa pasal sex. Tapi aku mempunyai sebuah pengalaman yg amat manis buat diri aku. Kisah itu berlaku semasa saya masih di dalam tingkatan 1. Pengalaman yg manis ini akan ku kenang sehingga bebila masa. Baiklah tanpa membuang masa lagi, baik aku terus bercerita tentang pengalam aku tu. Kisahnya bergini. Kebiasaannya pada setiap petang aku sering pergi ke padang sekolah utk menjalani latihan bola sepak. Apa hari menunjukkan senja aku segera mengambil keputusan utk pulang. Apabila saya tiba di rumah, kelihatan pintu rumah saya di kunci. Aku mulai risau. sambil memikirkan di maana aku nak tidur. Dan saya ternampak sekeping nota yg bertulis “Hari ni mak takde. Mak gi party ngan abah ko. Ko tinggal la ngan akak Ita kat sebelah rumah kita tu. Mak dak kabo kat dia”. Nasib saya memang baik, lantas saya pun terus pergi dan mengetuk pintu rumah kak Ita. Tidak sampai beberapa saat kak Ita terus membuka pintunya. Dan terus melawa saya supaya masuk. Setelah saya masuk saya terus menegur kak Ita, “Kak Ita buat apa tu?” “ Akak tengah tengok video la” “Cerita apa kak” “Alah cerita org tengah kahwin..” jawab kak Ita. “Man nak tengok ke?” pelawanya. Aku menganggukkan kepala dan terus kak Ita menyuruh aku masuk ke bilik tidurnya. “Kau tengok dulu, akak nak mandi kejap. Kang kau pula mandi ye…” kata kak Ita. Aku pun terus membuka tv dan aku terus terkejut dengan aksi ‘orang kahwin’ tu. “Ohh !!! Begini rupanya hubungan sex” kata ku di dalam hati. Secara tidak sengaja aku mengalami perasaan yg ghairah. Kemaluan aku terasa tegang. Aku pun terus memasukkan tangan ku kedalam seluar dan megurut urut kemaluan ku. Tanpa tidak disedari kak Ita sedang memerhatikan aku. Dan terus menegur aku, “Ehem…buat apa tu?”, aku terkejut sambil malu. Kak Ita ketika itu telah melengkapkan pakaiannya dengan seluar trax dan berbaju t-shirt. Kak Ita terus memerhatikan aku seperti membuat sesuatu. Aku terus risau kalau kalau kak ita memberitahu keluarga ku. Kak Ita terus duduk di sebelahku dan berkata “Man nak cuba ke cam diorang buat tu”. Aku mengeling kan kepala. “Takpe, akak tak kisah. Man tak nak takpe. Tapi Man tolong urut kan badan akak ni. Boleh ye?”. Aku menurutkan sahaja perintahnya. “Man kau urut kaki akak ni dulu”. Aku pun urut la. Sambil aku mengurut, kak Ita terus mencabut baju yg di pakainya sambil berkata, “Man kat belakang ni pula” Aku pun urut dan kak Ita membuka coli yg dipakainya. Aku lihat secara ‘live’ buah dada kak Ita yg agak melayut sedikit. “Man kau urut kat sini”, sambil menujuk kearah buah dadanya. Aku pun urut. “Man ramas aje” “Baik kak”. Aku pun meramas buah dadanya. Perasaan aku amat ghairah melihat buah dada kak Ita. Aku pun terus meramas dan aku lihat buah dada kak Ita semakin besar, sebesar buah kelapa. “Man kau nak cuba ke? Alah macam diorang buat tu. La..akak tak kisah. Akak nak ajar Man aje.” Aku pun menganggukkan kepala. Aku cuba melakukan seperti yg di buat oleh mereka yg di dalam video tadi. Aku menjilat jilat buah dadanya dam kak Ita meraba raba badanku. Tanpa aku sedari zip seluar ku telah di bukanya dan di urut oleh kak Ita. Man kau baring pula. Iye Kak ita terus memgang sambil mengulum batang aku. Aku terasa sungguh sedap. Bukan sahaja batabg aku yg di kulum dan jilat tetapt seluruh anggota badan ku dijilat. Sehinggakan lubang buntut ku di jilat dan kak Ita pula terus memasukkan jarinya kedalam lubang buntut ku. Aku tersa ransangan yg amat sangat. Setelah itu, kak Ita membuka seluarnya dalam menarik seluardalamnya dan mencampakkanya kebawah lantai.Man kau jilat kat sini Jari kak Ita menunjuk ke arah pantatnya. Aku pun terus menjilatnya dan sesekali aku memasukkan lidahku kedalam lubang pantatnya. Kak Ita bergerak gerak dan meraung sedikit. Emm..emm..emmsedapnya..jilat lagi Manahhh..ahhhh!!!! Aku lihat seperti ada lendir yg keluar. Aku rasa ini la air mazi. Setelah itu kak Ita menyuruh aku memasuk kan kemaluan aku kedalam lubang pantatnya. Kak Ita berbaring dan aku cuba cuba masuk tetapi aku takut. Masukkan aje.tekan kuat kuat.kau tau kan? Ye kak Aku pun memasuk dalam pantatnya dan menghentakkan kuat kuat. Kak ita meraung. Aku biarkan aje. Aku pun terus medayung. Placap…placup…placap…plcup. Aku terasa air mazi yg keluar dari lubang pantatnya keluar tanpa henti henti. Aku terus kan dayungan. “Man kau baring pula” Aku pun baring pula sambil kak ita terus duduk sambil memasukkan batang ku kedalam pantatnya. Hem…emm…emmm…ahhhh..haahhh!!!!. Dengus kak ita sambil menghenjutkan badannya. Aku terasa kesedapan. Aku tak tahan lagi rasa kesedapannya. Dan aku tersa sesuatu yg terkeluar dari batangku. Kak Ita terus menghenjut. Tanpa disedarinya aku telah memancutkan air mani ku kedalam pantatnya. Kak Ita terberhenti dan terus mengeluarkan batang ku dari lubangnya. Air mani ku terus keluar tanpa henti. Kak ita terus memasukan batangku kedalam mulutnya dan menghirup air mani ku. Setelah air mani aku berhenti kak ita terus meraba dan mencium mulut ku. Aku membalasdan aku kepenatan, juga kak ita. Aku pun terus mengenakan pakaianku dan kak ita keluar dari biliknya dalam keadaan berbogel. Selepas itu kak ita masuk dan berkata Man kalau kau nak lagi, boleh. Man terus jumpa akak. Nanti kita buat lagi ye. Aku mengangguk. Selepas dari kejadian itu aku sering ke rumah kak ita utk melakukannya. Hampir setiap hari. Dan ku telah merasa juga kehebatan kawan kawan kak ita. Aku berbuat begitu sehinggalah aku tingkatan 2. Pada masa itu aku tak dapat melakukanya lagi kerana kak Ita telah berpindah. Sehingga hari ini aku masih dahagakan sex. Tetapi kali ini aku masih meneruskannya dengan kawan perempuan di dalm kelas aku. Utk mengetahui ceritanya dengan lebih lanjut sila tunggu sambungannya nanti..

10 comments:

  1. lol..xleyh blah hhaaha citer diw....wei owner ko penah maen gk ke selain ko bgi kite owg bace kesah2 owg laen nieh???aq penah 4 kali jerw.....tpi i still horny ..hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. EMMA RATU VELLA: kau ni gila seks

    ReplyDelete
  4. score a utk cri money...score burit utk buang "money"

    ReplyDelete