Thursday, February 12, 2009

My tuition teacher and I

Namaku angie. aku mempunyai nafsu seks yg amat kuat. dipendekkan cerita, aku mempunyai seorang guru tuisyen yg amat hensem. namanya Amirul. memandangkan aku agak lemah dalam subjek Seni, aku pun mendaftarkan diri utk memperbaiki kelemahanku itu. hari pertama aku melihat cikguku ini, aku sudah terangsang kerana dia hanya mengenakan seluar pendek sahaja semasa kami tuisyen (di rumah beliau). aku sentiasa mencuri2 pandang ketika dia sedang melukis. aku sedar dia juga sedar yg aku slalu melihat2 dia curi2. suatu petang, hari hujan lebat. aku terperangkap. aku menyesal kerana tidak membawa payung. budak2 lain semua sudah balik kecuali aku. aku dan cikguku tadi pun lepak sama. dia membuat air kopi utkku dan kami pun duduk di ruang tamu. idea gila aku tiba2 datang. tak dinafikan aku memang cantik dan mengoda. aku mengunakan kelebihanku itu untuk memulakan langkah. aku jenis yg suka berterus terang. aku berkata kpdnya, Cikgu, saya menginginkan sesuatu dr cikgu. Dia pun menjawap, apa dia? saya ingin mencium cikgu. Dia senyum.. aku apa lagi..aku terus dekat pdnya dan mencium lehernya..aku mendengar dia mengeluh.. hahaa..aku tahu dia suka..siapa yg boleh menahan apabila berduaan dgnku..aku tidak mahu membuang masa..aku terus membuka butang baju kemejanya satu persatu sambil mencium lehernya..dia memegang buah dadaku yg montok itu. aku membuka zip seluarnya..aku dapat merasakan yg batang pelirnya sudah membengkak mahukan aku..aku menolak dia perlahan2..aku melangkah setapak ke belakang..aku ingin dia melihat aku membuka bajuku perlahan2..aku membuka butang bajuku sambil merenung kedalam matanya..aku melihat dia bergetar kerana terlampau ghairah..sudah lama cikgu tidak main..aku cuma mengangguk. aku membuka skirt pendekku. kini aku hanya berbra dan berseluar dlm hitam..aku membuka butang braku perlahan2 dan memegang diriku sendiri..Dia mengeluh perlahan..Cepat angie..cikgu dah tak tahan..aku mnelihat dia melancap batangnya perlahan2. aku membuka seluar dlmku..tersembul pukiku yg tembam itu. aku meraba2 pukiku dan menjilat tanganku semula..Dia kulihat sudah tidak tahan lagi..Aku pun sudah tidak tahan juga sebenarnya..aku sudah kebasahan yg tidak terhingga. aku mara ke arahnya..dia membawaku ke bilik tidurnya..sesampainya dibilik tidur, aku terus mengambil peranan..aku ingin berada di posisi atas kerana aku amat menyukai posisi itu. perlahan2 aku memansukkan batang butuh cikguku kedalam pukiku dan mengerakkan punggungku perlahan2.dia mengerang..aku juga mengerang kesedapan..batang cikguku panjang..aaaaaahhhhhhhh..aku amat menyukainya..nikmatnya..hmmm..tak dpt aku bayangkan..aku menhentak2 dgn lebih kuat..cikguku kulihat ketegangan..cikgu dah nak pancut..aku segera mengeluarkan batangnya dr pukiku dan aku menahan hujung batangnya..aku senyum..aku cakap..tahan..selepas itu aku memintanya fuck aku dr belakang..doggie style sambil aku meniarap di hujung katil..dia menhentak2 dgn kuat ..aku menjerit kesedapannn...sekali lagi bila dia ingin pancut aku menarik batangnya dr pukiku..kemudian aku baring..dia mengangkat kakiku ke bahunya..dia menhentak2 dgn mengerang yg amat menghairahkan aku..dia memicit2 buah dadaku..aku mencakar belakangnya, dadanya dan semua tubuhnya dgn kukuku..arrghhhhhhhhhh...aku kembali lagi pd posisi aku diatas..sekali lagi aku berasa di atasnya..aku menhentak laju2 kali ini..aku menyuruhnya pancut didalam pukiku kerana aku tahu nikmatnya hanya tuhan yg tahu..aku mengesel dan mengesel..aku hentak dan menhentak..sehinggakan aku merasa kejang dan nyilu di pukiku..aaaaaahhhhhhhhhhhhhh...cikguuuu...u...u... dah nak panc..c...u..t...ttttttt...dgn aku aku sekali kejang dan aku pun orgasm...aku dpt merasakan air maninya bertakung didlm pukiku..aku masih mendayung tidak berhenti..biarpun aku sudah puas aku masih mahu babak yg kedua..aku terus fuck cikguku dan aku masih merasakan batangnya keras dan dpt menerima lagi..aku teruskan menhentak batangnya dgn kuat..cikguku memegang buritku dan memicit2nya..aku semakin teransang..aku mencium lehernya..mengigit lehernya..dan menjilat mulutnya..sekali lagi aku kejanggg...arrghhhhhhhh..Goddddddddddd..sedap sungguhhhhhh...cikguku berkata..U r great Angie..aku amat puas..batang cikguku amat sedap dan aku akan pasti mengulanginya dgn cikguku lagi.

4 comments: